Elitopatra25 Son bı kaç gündür çok yoğun ağrım var kızlar 12+4üm bu haftalarda bu ağrı normal mi sizde de oldumu çok ağrım varrr
Dilan1999 Bende 20 +2 oldum ama bir aydır sırtım çok fena ağrıyor bir yandan korkuyorum açıkçası ama internette baktım normalmiş
Vldn0212 Dilan1999 bebek büyüdüğü için ve aynı zamanda karnımızda büyüdüğü için bel ve sırt ağrısı normal dedi doktorum magnezyum kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak
Elitopatra25 Papatyaaa__ dinlenince geçiyor ama ayağı kalkıp hareket edince biraz yurunce hemen ağrı basliyor