Kızlar 23. Haftamdayım ama şu kahverengi akıntıdan bi türlü kurtulamıyorum. Doktora gidiyorum önemli değil, olur öyle diyorlar. Dün ayrıntılı ultrason vardı, herşey gayet güzel çıktı çok şükür. Devlette idrarda enfeksiyon çıktı ama özeldeki doktorlar hep önemli değil dedi. Sanırım doğurana kadar bu akıntı gelecek ama insan tedirgin oluyor ister istemez. Aranızda var mı benzer durumda olan.