Ay benim annem ebe arkadaşları çok üzülüyor böyle kötü davraniliyor falan denildiğini duydukça . Bir sürü eğitimler falan filan alıyorlar resmen gebelere prenses muayenesi yapıyorlar yine de yaranamıyorlar. Hiç söz dinlemeyen ajite hastalar oluyor onlarla sorun çıkabiliyor yalan yok çünkü onlar ebeleri hiç dinlemiyor kendilerini yerden yere bile atıyorlar çok değişik şeyler oluyor. Siz oraya gidince ebelerinizin yonlendirmelerini dinlerseniz hiçbir sorun yaşamazsınız inşallah çünkü onlar orda sizin için varlar zaten.