Kızlar post açtım ama pek bakan olmamış devlette doğum yapan süreçle alakalı bi bilgilendirme yapabilirmi devlette doğum yapıcam 32. Haftama kadar özelde kontrol oldum devlete randevu alsam kaç kere almam lazım nasıl işler süreç bi bilgilendiririm lütfen