Merhaba arkadaşlar biz 31. Haftamıza girdik çok şükür🙏🏻💞🎉 Doğum yaklaştıkça anksiyetem artmaya başlıyor. Sezaryen olmaktansa normal doğum istiyorum eğer Allah nasip ederse sezaryenden daha çok korkuyorum. Tabi birde de gelecek kaygısı başladı. Sizlerde durum nasıl?