Aysb mineeeee bende kullandım benim birde baya hafifti enfeksiyonum ilerlemesin diye kendim ilaç istemiştim fitil çok iyi geliyor enf doğumda çocuğa zarar verebiliyor Allah korusun
mineeeee Aysb Allah korusun birde daha küçük o yuzden gelişimini tamamlasın istiyorum.Zaten hamilelik şekeri ve tansiyonu çıktı bende.Dogru düzgün bir şey yiyemiyorum. Toparlansin bari onu istiyorum
mineeeee Dugus1996 insallah faydası olur.Rabbim yüzümüze baksin inanın gelişimini tamamlasın lar tek istegimiz