Yazmelegi_ 2.3 gündür kalçada her iki tarafta da kızarıklık var ve hafif kabarcık şeklinde aşırı kaşınıyor kontrole gittiğimde doktora sorucam ama böyle bisey yaşayan var mı alerjik bir durum mu acaba