Toprak95 Ozge56 bendede aynısı oldu senin gibi çok korktum neden kesildi hareketler diye ama bikaç gün sonra tekrar başladı o kadar rahatladım ki hiç korkma bebişler gündüz uyuyormuş genelde o yüzden pek hissetmiyoruz şuan 20+6 olduk aynı şekilde pıt pıt vuruyor çok güzel bişe bide sola yatmaya çalış
Toprak95 Ozge56 aynen canım rahatlıyoruz ama bazen kış uykusuna yatıyorlar bizi korkutuyorlar 😂🥰ama gerçekten stres yapma ben çok yaptım hiç iyi bişe değil akışına bırak 🫶
Afa_kasim Honey_candy Merhaba bende ikizlere hamileyim bende hiss ediyorum arada..1-2 gun olmuyor yeniden hiss ediyorum,simdi 16+3 olduk kac gundur hiss etmiyorum yine cook endiseleniyorum
nur6565 Ozge56 bende 17+5 im ilk gebeliğim geçen haftadan beridir yoğun bir tekmelemeye maruz kaldım çok şükür 🤗😂pıt pıt üst üste dört beş defa tekmeliyor sürekli bunu yazarken de vurdu bi tane 😂
Rmysnrrr İlk geneliğim 20. Haftadayız, ve daha hiç hareketini hissetmedim doktorum 24. Haftya kadsr normal iç karnın geniştir dedi