Berushe Arkadaşlar selam ben 8 haftalık gebeyim ama et,balık ve tavuk yiyemiyorum mesela aklıma bile geldiğinde midem bulanıyor benim gibi olanınız var mı :(
Aden123 Berushe Bende öyleydim canım hiç birini yiyemedim şuan 39+1 olduk çok şükür herşey yolunda , onları tüketemediğimden dolayı bende süt ve ürünlerine , meyveye ağırlık verdim sende öyle dene
Ozge56 Berushe bende balık yumurta et yiyemiyorum onun yerine vitamin kullaniyorum bol bol gayet sağlıklı kiloları
Zmraemr Berushe çok normal yemek için de kendinizi zorlamayın belli bir haftadan sonra zaten yiyebiliyorsunuz.Ebe de bana aynısını demişti