Hamisanneee1 Kızlar progestan fitil 200 mg fitil olarak kullanılır mı daha öncesinde 100 mg olarak kullaniyordum doktorum yanlışlıkla 200 mg yazmış bizde sonradan farkettik normalde 100 mg dan gunde 3 kez 2 şer kullaniyordum 200 mg olani da aynı şekilde yaptım sonradan farkettim 200 olduğunu bi zarari olur mu
annekuzusu_ Hamisanneee1 evet fitil olarak kullanıyorum hayır olmaz ben 200luk sabah öğle akşam kullaniyorum
Ozdbtl Ben hep fitil olarak kullanıyorum. Zararı olacagını sanmam ama doktorınız yanlıslıkla yazdıysa düzeltecektir. Düzeltmesini isteyin ya da 100 mg 100₺ gibi bir şey o yazmadan da gidip eczaneden alabilirsiniz.
Hamisanneee1 Ozdbtl evet aynen eşim almaya gitti peki 100 mg dan 2 tane almak yerine 200 den 1 tane almak aynı şey mi
miray1995 Hamisanneee1 200 kullandığım zaman da sabah akşam alıyordum. 100 mg aldığım zaman da sabah akşam alıyordum. İkisini de aynı doktor yazdığına göre bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum