Merhaba kızlar 2 hastalanmamın ortasındayım geçen ayda öyle olmuştu hamile sandım kendimi şuanda aynısını yaşıyorum yapışkan afedersiniz sümüksü akıntı halinde kahve ve açık pembe akıntım oluyor aranızda benim gibi olan var mı ocakta sezaryan oldum ve ilk bebeğimi kaybettim