Zeynepece1 Allah yardımcımız olsun nolacak bu ataklarla bilmiyorum bugün hastaneye gittim atak sonucu. İnsan böyle anlarda bebeğe bir şey olacak diye çok korkuyor. Benim 2. Hamileliğim ilkinde panik atak yoktu ama neyle karşılaşacağımı bildiğim için korkmuyorum o an Bebeğe ve sancılara odaklanınca başka şey düşünemiyorsunuz zaten