Aden123 plesentam öndeydi 2au onun için ful evdeydim iş yapmak zorlanmak yasaktı çoğunlukla uzandım hep çok şükür yukarı cikyi biraz yana kaldı o düzeldi bu seferde bebeğin kafası aşağıda doğuma doğru iniyor diye uzanmam lazım Atlatik ama çok şükür baya bi zamanı şuan işte 47 günüm var sezeeuan olsam da 37gunum var bekliyoruz 👣👶🏼inşallah zamanında gelir