Gulayyy_ ayrıca bu ismi koy diye akıl verenlere , sen doğur sen koy ismi begendiysen çok diyorum, bugünde bir arkadasim Tarık koy diyor , ki kendi çocuğu olsaydı çok farklı bir isim koyacağını söylemişti bana , ben de yesilcam çevirmiyorum canim dedim sen doğur hayirlisi ise Tarık koyarsın dedim gülerek.. etrafta orta çağdan kalan çok insan var , sütun gelir yetersiz derler, mama ver , mama verirsin süt vermiyorlar derler , birinciyi yaparsın ikinci ne zaman derler, bitmez yani bunlar bitmez
Hiç üzmeyin kendinizi , ne istiyorsanız öyle olsun