Busis0403 Fetal ekokardiyografi isteyen doktorlar oldu mu benim sekerım 50 mg da 164 cıktı oraya yonlendırdı basına gelen var mı
ilzannliy Busis0403 biz detaylı ve fetal eko çekildik ama şekerden dolayı değil normal kontrol amaçlıydı. Çocuk kardiyolojisinden randevu aldım gittim 🤷🏼♀️
casper12 Busis0403 fetal eko yaptırdım ama şekerle bağlantısı anlayamadım kalp ve şeker neden ? kalpte parlaklık cıkmısrı bu arada ondan yönlendırdı doktorum
Dugme3 Busis0403 bende 17 haftada yaptırdım perinatoloji doktorum baktı kalpte sadece parlaklık var dedi ama bebiş buyudukce oda azalıyor
Busis0403 ilzannliy beni bugun doktor yonlendırdı gec gelcegı ıcın beklemedim pzt gıdıcem ama bilemedim detaylıya girdim gerek var mı ki. Seker ona gec mis mı falan bakalım dedı garanticı mı acaba
ilzannliy Busis0403 şekerin yüksek çıktığı için tedbir amaçlı gönderiyor olabilir canım ama zaten detayliya girmişsin bir sorun olsaydı çıkardı için o ferah tut
Busis0403 casper12 evet iste bende anlamadım İnternettten baktığımda neden fetal eko yapılır diye secenekler arasında annenın sekerının yuksek cık ması falan da yazıyordu ama detsylıda bısey cıkmamıstı
Busra-10- Detaylı ultrasondan sonra beni de yönlendirdi. Bi sorun yok dedi ama yinede gitmemi istedi . Randevu aldım bakalım gidecem.
umudum23 Busra-10- Beni de doktor yönlendirdi bugun gideceğim ama tedirginim nasıl bir islem uygulandi ve ne dedi doktorunuz açaba?
Busra-10- Busis0403 tedbir amaclı gönderiyor hiç birşey çıkmadı sonucumda çünkü bazı doktorlar ole tedbirler alıyor galiba .kalp doktoruna gidince anlicam bende
ilzannliy Busis0403 tabi tedbir bizden gerisi allahtan canım normal ultrason ile bebeğin kalbine daha detaylı bakıyorlar sadece bi şey kaybetmezsin
Busra-10- umudum23 kalp doktoru normal ultrasonla bebeginizin kalbini detaylı bi biçimde bakıyor. Bizim çok şükür sorun çıkmadı.
umudum23 Busra-10- Banada dua edin nolur ultrasona girmek uzereyim☺️ cok korkuyorum Allah herkesin bebegine saglik versin içinde bizimkine de versin