ArvenMom zeytin_ yani onca insan kullanıyor ve doktor öneriyorsa demekki doğrudur ama kullanıp kullanmamak sana bağlı
alparslansmother Her gun icmek gerekiyo kahvaltı dan sonra iciyorum tok iciliyor folafect prntl parali bir ilac
Birhayalimvr zeytin_ valla canim bende çok kilo yaptı ya iştahımı çok acıyor 1.5 yildir bebek düşünüyorum içemem yani o kadar buraktim hamile kalırsam devam edicem