Bende aynı durumdayım kuruluktan dolayı kaşınıyoruz bence. bir yakınım aktardan nemlendirici yağ yaptırmıştı verdi sağ olsun onu kullanıyorum. Bendekinin içeriğini bilemiyorum ama veren kişiye güvenim sonsuz kendi de kullanıyor. Bence bir aktara sorarsanız illa ki bu tarz doğal ürünlerle güzel bir krem yapıyorlardır