Dilanburak canım bende beş haftalıkken ogrendım yedıncı haftamda ıkı kılo almıstım. Doktorum bı yavaş gıt normalde ılk üç ay kusmaktan kilo verılıyor sen napıyosun dedı.ama ne yapayım hıc bır tıksınmem yok eskısınden daha ıyı yıyorum hatta acıkınca mıgdem bulanır gıbı oluyo.beş ve altıncı haftada bende kasık agrısı yaşadım suan 12 haftalıgım toplasan bes altı kere kusmusumdur.halsızlık ve uyku halı dısında maşallahım var.etrafımdakı hamılelere gore cok cok ıyım unutuyorum bıle hamıle oldugumu ama malesefkı benımde kılo problemım var ılk hamılelegım ama boyum uzun 80 kıloyla hamıle kaldım 82 oldum suan nekadarım bılmıyorum onumuzdekı pazartesı gıdıcem doktora hemde cınsıyetımızı ogrenıcez🤗