Kızlar 18 haftalık tüp bebek gebesiyim ilk haftalardan beri riskli bir gebelik geçiriyorum kanama alanım hala var yediklerime ilk günden beri çok dikkat ediyorum bulantı sorunum vardı prilam kullanıyordum iki gündür almadım bulantım yok ama mide yanması yaşıyorum limon iyi gelir diyorlar ama limonu transferden beri hiç yemedim diyebilirm zararlı diye geri çoğu şeyi kendime yasaklamışım halada yemiyorum acı ekşi baharatlı nane maydanoz tarzı şeyler bnm gibi olanlar limon tüketmişlermi yani yesem zararı olur mu belli mideme iyi gelir artık prilamı kullanmak istemiyorum açıkçası