[silindi] HeycanliMommy neden hep sola yatiyorsunuz saga yatinca ne oluyor ben arada saga yatiyorum ama kötü birsey mi?
HeycanliMommy [silindi] sağa yatılınca bebek büyük toplar damara bası yapıp tansiyon düşüklüğüne yol açabilir. Ama sizde böyle bi durum yoksa sağa doğru yatabilirsiniz sakıncası olmaz
ElaytA Burce_35 bende de vardı. 2 aydir elenatal 2 iciyorum ustelik. Doktoruma soyledim. İdrar ve kanlarima bakti. Enfeksiyon yok yorgunluktan ve ayakta kalmaktan olur bol suya devam dedi bi de.