Kızlar bi süredir çıban gibi bişey vardı bir kaç aydır ordaydı bi kaç gün içinde iyice büyüdü ucu filan yok taş gibi canımı yakıyo kalçamda çıktı oturamıyorum çok zorlanıyorum bide gebelikte olunca iyice korktum başına gelen varmı yarın doktora gidicem ama sizlerdende sormak istedm