Tugba3434 canım yeğenim 11 haftalıkken ultroson fotoğrafından cinsiyetini görmüştüm ama kimse inanmamıştı bana 😂 doktoruda 2-3 hafta sonra cinsiyetini söyledi oda görmüş ama emin olmak için söylememiş. Görülebiliyor yani eğer bacaklarını açarsa bebiş😊