Stres yaptıkça daha çok düşünüceksin. Bu kısır döngüye girmemelisin.
Güzel şeulerin hayalini kur,onunla konuş zamanında gelmesi gerektiğine ikna et :)
Gerekli tedbirleri almışsınız zaten siz de elinizden geldiğince dinlenin, manda yoğurdu tüketin,kabak çekirdeği ( iyi geldiği söyleniyor )
Olacak olan olur korksanız da korkmasanız da
Bugünleri stresle değil güzel anılarla hatırlayın.
Sürekli telkinlerde bulunun kendinize.
Dikişli değilim ama rahim kısalığım var ben de aynı hislerle boğuşuyordum ama doktorum bugün dedi ki panik yapıp sürekli arastırman düşünmenin kızına zerre faydası yok. Olacak olan olur biz elimizden gelenim en iyisini yapacağız zamanında gelmesi için.
Haklı :)