Kızlar bende tüp bebek gebesiyim 24.haftaya girdik size tavsiyem kafanızı boşaltın kendinize zaman ayırın ve anın keyfini çıkarın hiçbişeyi kafaya takmayın. Sağlıklı beklenip yürüyüşler yapın emin olun size ve bebişinize çok iyi gelicek. Siz hep iyi güzel düşünün ki öyle olsun 🫶🏻❤️