Merhabalar eşimle aramda kan uyuşmazlığı var 35 haftadayım biraz lekelenmem oldu kontrole gıttıgım de hersey yolunda çıktı ama doktor her ihtimale karşı yatış verdi ama küçük çocuğum olduğu için kabul etmedim kan uyuşmazlığı olup böyle kanaması olan oldu mu acaba nasıl bir yol izlemeliyim