Anonim16 Bir kaç gün sonra rest yapacağım ama şuan sol kasığımın birazcık aşağısında yumurta gibi bir top var sanki ara ara ağrıyor , batıyor. Başka da belirtim yok kist değildir inş 😔
myangelson Anonim16 çatlatma iğnesi ile hamile kaldım test yapmadan 2-3 gün önceydi sanırım sağ kasığımda bariz bir şişlik vardı ve ağrıyordu eşime gosterdim o da görmüştü evet sis diye bende korkmuştum neyin nesi bu diye sonrasında test yaptım 14 günü pozitif gördüm 1 hafta sonra kese görmeye gittik doktora dedim sağ tarafımda bı şişlik oldu o neyin nesi olabilir dedim şaşırmıştı sağ taraftan yumurtladin bebek de orada tutundu onu mu hissettin naptın dedi 😂 ama biraz tuhaf bir bakış atmıştı bana 😂😂😂
Anonim16 ferhpnar Şöyle bir makale buldum ama emin olamıyor insan Erken gebelik belirtileri arasında yer alan belirtilerden birisi de kasıklarda ağrı, şişlik, sertleşme ve batmadır.
ferhpnar Anonim16 yani bilemiyorum ama hiç duymadım ben hamilelerden öyle birşey. Tabi olabilir ama siz yine de gidin.
elifcicek_07 Anonim16 o bahsedilen şişlik sizin hissettiğiniz şişlik değil yalnız ikisi çok Farklı şeyler
Anonim16 ferhpnar pcos diye düzensiz 16 martta adet olmuştum. 4 nisanda yumurtlama gördüm çok koyulaşmasada koyuya yakındı o gün. Adeti 2 gün geçmiş oluyor.
Slnspt Aynı durum bende de oldu dokununca ağrı yayılıyor ele gelen bişey ama kayboluyor bazen sonra geçti benimde yumurtlama 6 Nisandı
Anonim16 myangelson Bende femara kullandım aynı şekilde yumurta gibi hissediyorum ara ara batma ağrı oluyor. Bişey daha sorayım size alt karında da çekilme gibi bir his oluyor hareket edince sizde de oldu mu?
Anonim16 myangelson Yaptım ya negatif ama sol kasık hala ağrıyor ovulasyon testi yaptım oda negatif anlamadım 😭
myangelson Anonim16 test günüm diyince kafam birden çatlatma ignesine gitmiş. 🥲 Stres vs çok yapıyor musun o da çok önemli bi durum adet gecikmesi için. O kadar çok ihtimal var ki bazi kişiler ayda 2 kere yumurtlama görüyor öyle bir durum olduysa adetin otomatikman ileri atıyor. Sen de adetim gecikti sanıyorsun mesela. Ya da stres yapıyorsun gecikiyor. Ya da kist vs oluyor ondan gecikiyor 😕
Anonim16 myangelson Kesinlikle hepsi etkelemiş olabilşr. Pazartesi doktorumla görüşem bakalım hayırlısı artık. 🤷♀️