Selam hanımlar 37+3 haftalık hamileyim
Bu haftalarda herkesin yalancı sancıları oluyor ben de olmadı, normal mi acaba ?
Oluyor da ben mi hissetmiyorum diye düşünüyorum aynı durumda olan var mı ?
Yalancı sancılar nasıl hissettiriyo ?
Ben de aşağıda zonklamalar karnımın altında ağrılar bazen sırtımda ağrılar falan oluyor bunlar sancı olabilir mi ?