Adeninannesiseren Merhaba! Arkadaslar adana metro hastanesini nasıl buluyorsunuz. Oraya giden var mı? Hangi doktorun hastasısınız :))☺️
Aydinlar01 Adeninannesiseren ben de Ferhat erol a gidiyorum çok memnunum. Çok ilgili. Aklında hiç soru işareti kalmıyor.
Oznur1 Ben ferat erol'a gidiyorum memnunum herşeye bakıyor hastane hakkında bir yorum yapamam doğumum daha olmadığı için am çevremde çoğu kişi orda yaptı
Aydinlar01 Anneolacak evet ulaşıyorum. Hatta dün akşam görüştüm. Şöyle yapın. Hastaneyi arayin. Arzu hanımı isteyin. O mutlaka iletişim kurar.
Aydinlar01 Anneolacak sizin yaşadığınız sorunları ben de yaşadım. Hala yaşıyorum. Anksiyete bende de var. Ben 65 ile hamile kaldım. Şu an 20.haftaya girecem. En son 60 kiloydum.
Aydinlar01 Anneolacak şu an kullanmıyorum ama doktorumla görüşüp isticem. Çünkü artık dayanılmaz halde