Kimyasalı yaşamayan kadın çok nadirdir sadece bazıları çok şanslı farketmiyor. Reglim gecikti diyor test yapmıyor. Sonra zaten kanaması başlıyor regl sanıyor. Erkenden gebelik testi yapan bizler malesef farkediyoruz. Benimde kaset testte çift çizgi çıkmıştı sonra lekelenmeler başladı doktora gittim betam 4.17 çıktı. Doktor yükseliyormu bak dedi ama ben anladım kimyasal olduğunu. Değer sıfırlanınca tamamen regl gibi kan geliyor zaten. Bu oluşan bebeğin sağlıklı genlere sahip olmadığı için vücudun onu farkedip atmasıyla oluyor. Hiç korkma doktorlar bu sizde ve eşinizde bir sorun olmadığını hamile kalabildiğinizi gösterir diyor. Şimdi hamileyim ❤️ Belki Allah korusun sağlıksız bir gebeliğin olacaktı. Demekki vucudun çok sağlıklı ki hemen farketti ve attı onu. Daha sağlıklı bir bebeğe kavuşman için ❤️ Ki senin zaten bir yavrun varmış hiç üzülme kardeşi olur İnşallah en kısa zamanda 🥰🥰