Tip1 diyabet hastasıyım. Hamılelıkte zor bı donemden gectım. Seker dengesızlıgı, giderek artan insülin ihtiyacı vs.. Sezaryen dogum yaptım cok sukur guzel bı dogumdu. Bebegım dogunca bırkac kez seker dusuklugu yasadık fakat her bebekte oluyormus bu durum sadece diyabete özel degılmıs. Onun dısında bir problem gormedı doktor. 4.gunde sarılık belırtımız oldu. 6.gundeyız ve hastaneye yatıs verdıler. Işık B tedavısı alıyor bebegım suan. İnşallah sabaha guzel sonuc alırız. Sekere gelecek olursak ınsulın ihtıyacım cok azaldı. 12 doz yaptıgım sabah ıgnemı 6ya dusurdum. Oglen, gece ve aksam dozlarım düştü. Hersey eskı duzenıne donmeye basladı cok sukur