Esracaaa ilac toplanmistir, biraz pamuğa kolonya dökün igne yerini hafif bastırarak masaj yapar gibi ovun günde 3 defa gecer zamanla , iğnenin böyle etkisi var malesef yağlı bir ilaç denmişti bana , bir de iğne vurulduktam sonra hemen oturmayın 5 dk falan yürüyün toplanmasin