Mrsfly bende öyleyim. İlk hamileliğimdede böyleydim. Akşam olunca zar zor nefes alıyodum, dünyayı yemişmişim gibi oluyodu. Şimdide öyle. Karnım çok sert oluyor akşamları. Ama ilkimde ikizlerdi, çabuk geldiler. İkisinide kayb ettim. Hastaneye gittiğimde hipertonusum olduğu söylendi, yani aslında vajinal şam falan kullanmam gerekiyormuş ama doktor yazmamış bana. Şimdi ilaçlar şam falan kullanıyorum. Umarım bu defa herşey iyi olur. Bence durumunuzu doktorunuza iletmeniz gerekiyor.