Tatlış annelerim benim bebeğim 15+1 gözüktü bugün ultrasonda
kontrollerime hep devlet hastanesinde yaptırıyorum ve geç söylediklerini birçok sıra bekleyenlerden öğrendim
Özele gitsem söylerler mi sizce?
Bebiş hareketli olsun diye aç mı tok mu gideyim birde