Hazalbalci Ne zaman hastaneye gitmeliyim ne yapmam gerekiyor öneri verebilir misiniz çok az kaldı doğurucam heralde 😊
Haticezk Hazalbalci nişan gelir gelmez doğum başlamıyor benim bildiğim nişandan sonra 2 hafta doğumu bekleyen bile gördüm ama yine de doktoru bilgilendir tabii kuzum
Hazalbalci _nigarr24_ hayır haber vermedim ama kanlı gelmedi yani tam emin olamadım nişan mı acaba diye haber vermem gerekiyor sanırım
_nigarr24_ Hazalbalci e tabi haber vermen lazım. Bende de kanlı değildi. Serçe parmağım kadardı ve kurşun kalınlığında. Hatta 3 kez geldi aynı günde
Bereket41 _nigarr24_ nasil bi sey geliyor yaa bende hic gelmedi 4 tane dogum ettim simdi 5. Ye gebeyim hic anlamdim nasil bisey geliyor bende son 1 haftadir baya koyu kivamli koyu sari bi akinti var
Sunactn35 _nigarr24_ o bıyutlarda tam olarak ne geliyo nası anlicaz yani ben hiç görmedm ilk gebeliğim ya anlamAzsam 😳
Asibayan Bereket41 akıntı gelıyor ama böyle icinde hafif kan var pembemsi bir akıntı ilk gebeligimde öyle olmustu sonraki 12 saatte de dogum gercekleşti zaten :)
Bereket41 Asibayan hmm anladim yani illaha icinde biraz kan olcak bende oyle vizey yok suan zaten olmasin da 31+1 kizlar erken gelir derler ama bu kadarda erken gelmesin😂
_nigarr24_ Hazalbalci aynı gündü galiba,ya da ertesi gün. Tam hatırlamıyorum. Ama önce sancım oldu sonra nişan. Suyum gelmedi hiç,doğumda doktor kendisi açdı
_nigarr24_ Sunactn35 anlarsın. Vajinadan çıktığında bile hissediyorsun. Ben öyle anladım gittim banyoda baktım