Bugün kan verdim kolesterol 250 yüksek uyarısı var
Hdl kolestrol 84 yüksek uyarısı var
Kan şekerim ise 72 cikti bunda düşük uyarısı var
Doktorum bayram sonuna kadar yokmuş gidip gosteremiyorum iletişim numarası da yok çünkü deprem bölgesinden geldim diye daimi doktorum değildi bu sonuçlara yakın sonuç alan arkadaşlar doktorunuz ne gibi uyarıda bulundu aşırısı şekilde panik oldum