Bellisima21 Arkadaşlar yeni doğan bebegim kuvezde bnde dün süt sagdim bı poşete 4,5defa sagdim bıraktım poşeti buzluğa bugün bebeğe vermişler küsmüş ciğeri su toplamıştı sizce bsey olurmu