Annelerim merhabalar , sabahtan bu yana ritmik sancılarımın olması sebebi ile hastaneye geldim . Bir saatte 1 parmak olan açıklığım 2,5 cm olunca yatış verildi . Sabaha kıvama gelirsin dendi . Sanırım doğuruyorum . Sancılarım çok fazla . Dualarınızı esirgemeyin nolur çok korkuyorum