07melike Kızlar 11+6 olduk bugün ☺️ Hastaneye gittiğimde doktorum ultrason kağıdına kız yazmış soru işareti koymuş 🙄 Sizde öyle oldumu hiç ?
Samye18 07melike ben de bugün gittim 11+4 tahmin kız dedi ama önümüzdeki haftalarda bakılması gerek kesin bişe için dedi
Sumyduman 07melike o haftada erkek dediler 20. Haftada Kıza döndü. Biraz erken hele de kız bebek için
07melike Samye18 Ben 1 ay sonra tekrar gideceğim hem ikili tarama testinin sonuçlarını alıcam hemde cinsiyetini öğrenicem tamamamen inşallah 🤲🏻☺️
Minis122 Samye18 evet dogru cikti canim 15 . Haftada farkli doktora gittim erkek dedi 20 . Haftada baska bir doktor gene erkek dedi
Aysee1123 07melike Kimisi değişmiyor kimisi değişiyor. Ben 13 ken öğrendim dün kız dedi doktor kesin olarak. Ama bu konular yüzünden şüphe ediyorum 😂😂