Serap-asel ben de öyleyim. Hareket etmeye başlayınca iletişim kurmaya başlıyorsun o biraz rahatlatıyo. Tabi hareket etmediğinde uyuduğunda panik oluyorum bu sefer de. Senin de 3 haftaya falan hareketi başlar sanırım. Bana doktorum demişti ki sen amuda da dursan o bebek gidecekse gider dedi. Yani Allah’a emanet. Bi de şöyle bi şey var. Bebek dogdu diyelim yine aa tamam artık güvende diyemeyiz ki. Kimi 1 yaşında da 10 yaşında da 30 yaşında da evladını kaybeden insanlar var. Ömür boyu bu hissiyatla yaşayamayız. Sana söylüyorum ama kendime de hatırlatıyorum şu an bunları. Ben de çok panik bir insanım ve şu an paniğim de aslında hareket etmedi diye kastım kendimi. Sonuç olarak Allah koruyacak sen elinden geleni yap, ki yapiyosun da :)