Kızlar 21+4 de detaylı ultrason yaptırdım özelde ki düzenli gittiğim doktorum da rahim ağzı uzunluğum 37 mm di bugün şans eseri tahriş oluyordum diye devlet hastanesinde bir doktora gittim doktor bebeğin bas çevresi 2 hafta geride dedi ve sol kapakcikda parlaklık var dedi perinatolaga yonledirdi gittik oda bebek 2 hafta geride dedi bacak boyu kısa dedi rahmin de 24 mm olmuş progestan ilaç başlattı yaşayan var mı bunları 😔