Esracmmm 8 hafta sonra gittim 🤭 ama bebeğin hareketlerini hafiften hissettiğim için acele etmedim. Kanamam ağırlarım da yoktu bulantılar halsizlik tansiyon düşğklüğü de devam edince bir sıkıntı yoktur diye düşündüm. Bulunduğum ilçede kadın doğum yok ile gitmem gerekiyordu çalışıyorum derken gidemedim. Kısmet bugüneymiş