27+0 haftalığım Bugün bebeğim nerdeyse hiç hareket etmedi sizce normalmi başına gelen varmı lütfen yazın çok korkuyorum zaten şuan riskli bir gebelik geçiriyorum doktor hep yatacaksın dedi erken doğum riskim olduğunu söyledi ama bebeğin sağlığında sorun görmedi