Bebiskosuu hayır maalesef calısmıyorum, daha once de iki gebelik kaynım oldugu için bu sefer ev işi dahi yapmıyorum. Ki bu gebeliğim daha da sorunlu oldu, diğerinde bir kez olan bunda tekrarladı. Rahim ağzını kapamıyor ama yakın dedi 15 haftalığım ben daha. Haftana göre normal daha yuları cıkar dedi, benim karın ağrım da oluyor sanırsam kaslma dedikleri o ve oğlumda erken dogum öykümmokdugu için baya riskli gruptayım ben. Ama dediğim gibi magnezym eğer karında kasıkt ağrınız varsa mutlaka kullanın. Zaten ilişki yasak. Beni kısa mesafe bile rahstsız ettiği için yolculukta yasak ben biraz yıgun hissediyorum herkes bir olmayabilir tabi.