Maddiyattan kaynaklı devlette dogurcam 32. Haftadayım özelde kontrol oldum hep ama üstesinden gelmeicez artık devlette doğum yapan varmı süreç nasıl işliyor sezeryan yada normal farketmez bilen biri anlatabilir mi yanıma refakatçi alabiliyormuyum yoksa hemşiremi yardımcı oluyor ona göre yanıma birini ayarlayayım artık bide 2 haftada bir kontrole gitsem nasıl olur belirli bi doktor yok galiba hangisi denk gelirse diye biliyorum