Kızlar selam doğumum şuanlık normal doğum olarak gözüküyor inşallah.36+3 üm 1 cm açılmam varmış doktor haftaya değil ondan sonraki hafta büyük ihtimal doğumun olabilir dedi ama ben sormayı unuttum Hurma,yürüyüş,merdiven inip çıkma squat bu tarz şeyleri hangi haftadan sonra yapılması daha uygun olur?