HafizeeeFatma Bugün hastaneye gittim 17 haftalık bebeğin 3 lü test istemiyorum diye imza attım 18-22 hafta arası bir tarama var dedi o ne için bilenler yardımcı olabilir misiniz gerekli mi yapmasak sıkıntı oluyor mu ben ikili testi de üçlü testi de yaptırmadım
Karbeyazi25 HafizeeeFatma ben hiç birini yapmadım detayli ultrason olsun tarama testleri olsun seker yuklemesi olsun hic yapmadim iki gebelikte de hamdolsun çocuklarım sağlıklı doğdu
HafizeeeFatma Kimbusaattebu1 ben gereksiz buluyorum eğer organı eksik ise ne yapacam aldıracak mıyım asla Allah’ın veridği cana kıyamam bu yüzden yaptırmam onuda merak ettim ne olduğunu o yüzden sordum teşekkür ederim