Kızlar merhaba 🌸 31 haftalık hamileyim dün farkettim karnım biraz aşağı düşmüş gibi 🙄 normalde tam göğsümün altından başlıyordu karnımın şiskinliği ama dün farkettim göğüsümle karnımın arasında boşluk var gibi karnım aşağı inmiş biraz. Normalde hamile kadınlara karnı aşağı düşünce doğum yakın derler ya çevremizdekiler ama benim daha doğuma var yani. Neyden dolayı karnım aşağı düşmüş olabilir ? Varmı bu durumu yasayan aklıma takıldı benim.