Evet kızlar gün geldi çattı Allah’ın izniyle bn de haftaya doğuracağım inşaallah bi
Yandan korku bi yandan evladıma kavuşma sevinci var karmaşık 🥴 hissediyorum kendimi diyeceğim o ki ablam genel oldu sezeryan da ben de sezeryan olacağım ama bn belden uyuşma istiyorum sürekli aklın varsa genel ol belden Aşağı çok kötü kendini toparlayamazsın bel ve baş ağrısı çok çekersin çok pişman olursun diyor ısrarla belden uyuşma çok kötü diyor bnm tanıdıklarım çoğu hep belden oldu ama bişeyleri yok gayet güzel toparlandılar… sanmıyorum deyip sürekli genel ol diyor kafam bu konuda çok karışık 🥲 ilk gebeliğim