Bugün 32+1 dim doktor kontrolüm vardı şekerim sınırdaydı bebeğimin haftası ileriye gitmiş 33+3 le uyumlu diyor kilosu da 2100 gram baş aşağı pozisyonda eşi yukarıda şu anlık normal doğum gözüküyor bir sıkıntı olur mu haftanın ileride olması kilosu normal mi devlet hastanesi olunca doktora çok soru soramıyorum sadece şekerli şeyler tüketme dedi