Merhaba ben de hiç bir sorun yokken 14 haftalıkken kanama yaşadım kırmızı renkte. Şükür hemen kesildi. Doktorum önlem olarak bana da Progestanı fitil olarak verdi ve haftada 1 de proluton iğne oluyorum. Aşağı yukarı 11 gündür böyle. Bebek iyi çok şükür bir sorun yok kanama alanımda yok sadece kahverengi lekelenmem devam ediyor. Doktorum kahverengi lekenin bir sorun teşkil etmediğini içeride olan birikmiş eski kanların aktığını söyledi hatta pıhtı şeklinde de gelebilir endişe etmeyin dedi. Siz de doktorunuzun söylediklerini ihmal etmeyin ama İçinizi ferah tutun. Bu kahverengi lekelenmeyi bir kaç ay yaşayanlarda var. Önemli olan kırmızı lekeye dönmemesi ki onunda çaresi var önemli olan stres. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 🥰